lördag 24 januari 2015

Ett argt inlägg angående diskning.

Hej.
Jag skriver just nu ett argt inlägg om diskning. 
Det är lugnande att diska bara man inte blir tvingad. När jag var lufsare till mina ledare Isak, Joel, Amanda och Maja var jag frivillig att oftast diska Isak och Joels saker. Fyfaan. Men sen i stockstugan på vecka 1 var man mer tvingad till att diska och då var det så jävla mycket sterss och man blev mer bitter när man såg alla lämna sin disk här och var. När man sedan sa till dem att diska fick man den sura minen och en sur kommentar tillbaka, en kommentar var men jag har dikat mitt trotts att jag vet att de inte hade gjort det eller när de sa att de inte var deras. Men då tog jag initsiativet till att diska alla människors disk. Nej, inte okej. Jag blir även arg när någon säger att man ska göra de och de och diska. Regel 1 i tvm lund vad jag vet är, har man använt disk diskar men sitt eget efter sig. Det är mycket viktigt att man tar tag i sitt eget och bara gör det. Oftast när man säger att man ska diska efter sig får man ett litet "gräl" eller att de drar ut på det och tillslut lämnar dem det. Usch.
Allt går snabbare om man bara gör det och inte tjafsar om det. 
Puss och kram, Kajsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar