måndag 7 september 2015

Raggnings tips!

Tjena kexet står du där och smular? 

Nu när vi haft invigning och invigt nya medlemmar av TVM tycker jag att ni behöver lite tips på hur ni raggar upp människan du är attraherad av. Grattis till alla nyblivna TVM:are!

Bildresultat för hjärtanBildresultat för hjärtan
Raggningsrepliker vandrings edition.
 -Dra denna repliken efter ni vandrat långt "Ååh, har du ont i den axeln eller den axeln" då du lägger armen om hen. 

-"Har du ett plåster? Jag skrapade knät när jag föll för dig."

-"Ursäkta får jag flörta med dig?

Några saker alla TVM:are gillar är mat, vill du verkligen ha någon då är svaret mat.
Enkla maträtter du kan laga på under 10 minuter. TIPS! Laga inte havregrynsgröt, inte många som gillar det... Klicka på förslagen för att få receptet.

 
Sen har vi ju alltid det som kräver lite mer tid men som ALLA gillar.

-Kladdmuffins, jag har testat detta receptet extremt många gånger och whooo jag fick ragg jag.

Sista tipset jag har är att bara gosa och vara nära dem. 

Lycka till allihopa och kan säga att allt funkar, så länge du inte är en d-bag!

1 kommentar:

  1. Glöm inte: "Du är så het, att du kommer att orsaka en skogsbrand när till och med träden tänder på dig"

    SvaraRadera